Nowy wygląd Kart Postaci. Więcej – choć nadal niewiele – informacji tutaj.
  • Forum
  • Lajihar
    Lajihar, Szmaragd Pustyni, stolica Nerdii i siedziba Jego Sułtańskiej Mości. Miasto wyrosło nieopodal niewielkiego łańcuchu górskiego, z którego wytryskiwała błogosławiona przez Dżinów woda. Takie były początki wspaniałego Lajihar. Obecnie miasto nie jest uzależnione od górskich strumieni, posiada własny system irygacyjny i kanalizację. Czytaj dalej...
    0 Tematy
    0 Posty
    Nie ma postów
     
  • Szara Pustynia
    Ogromna pustynia, pokrywająca większą część terenów Zjednoczonego Sułtanatu. Przez wielu nazywana szarą, ponieważ jej piaski posiadają specyficzną szarobrązową barwę. Charakterystyczną częścią krajobrazu są kamienne monolity, rzeźbione wiekami przez wiatr i powoli zamieniające się w pył.  Czytaj dalej...
    0 Tematy
    0 Posty
    Nie ma postów
     
  • Bakasz
    Bakasz, nazywany przez wielu drugą stolicą Zjednoczonego Sułtanatu Nerdii. Wielu mieszkańców zrujnowanej Hirminy przeniosło się tutaj wraz ze swoimi rodzinami. Miasto to rozwija się w dwóch kierunkach – handlowym oraz militarnym. Dzięki temu, że wytwarza się tu ogromne ilości broni białej Bakasz ma podpisane wiele kontraktów na dostarczenie wyposażenia do obcych krajów z czego uzyskuje całkiem spore ilości złota.  Czytaj dalej...
    0 Tematy
    0 Posty
    Nie ma postów
     
  • Port Al-Jasir
    Marynarz, który nigdy nie odwiedził Al-Jasir nie jest wart swego miana. Leżące na wschodnim brzegu Sułtanatu miasto jest jednym z najwspanialszych portów kontynentu. Marmurowe budynki, zdobione najróżniejszymi ornamentami i płaskorzeźbami, starannie utrzymane drogi, gaje oliwne i niespotykane nigdzie indziej wiszące ogrody, w połączeniu z całą plejadą barw sprawiają wrażenie, że miejsce to tryska życiem i bogactwem.  Czytaj dalej...
    0 Tematy
    0 Posty
    Nie ma postów
     
  • Szare Pustkowia
    Szare Pustkowia stanowią południowo-zachodnią część nerdyjskiej pustyni. Od pokoleń nieodwiedzane jałowe ziemie nie zaprzątały myśli sułtanów, którzy wykorzystywali te szczególnie nieprzyjazne tereny jako miejsce zesłania. Takie wygnanie było nieformalną karą śmierci, gdyż brak opadów, oaz, skwar w bezchmurne dni i niewiarygodne zimne noce powodują, że szanse przeżycia były bliskie zeru. Rosną tu jedynie karłowate rośliny potrafiące pobierać wodę z porannych mgieł, a wszelkie zwierzęta, zazwyczaj drobne, chowają się w odmętach piasków przed zabójczym gorącem i zimnem.  Czytaj dalej...
    0 Tematy
    0 Posty
    Nie ma postów
     
  • Zrujnowana Hirmina
    Zrujnowana Hirmina to ulubione miejsce łupieżców i bandytów. Niegdyś potężne królestwo, będące od setek lat w unii z Nerdyjskim Sułtanatem, teraz jest jedynie kupą kamieni i piachu pamiętającą dawny kataklizm. Kiedyś stanowiło niezwykłą mieszankę kulturową, będąc pod silnym wpływem Sułtanatu jak i Waldrossen, a także dobrze prosperujący ośrodk handlu, przez który przepływały towary z obu sąsiednich państw.  Czytaj dalej...
    1 Tematy
    11 Posty
    Ostatni post Qiroattan
    autor: Aldric  
    śr kwie 18, 2018 8:38 pm
  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość